onsdag 25. november 2009

All I want for christmas <3


Electrolux Ergorapido




Fujifilm Instax Mini <3 <3

Kartell-lampe <3


Smykke fra Lisa Leonard.  Egentlig hvilket som helst smykke fra Lisa Leonard <3


Disse lekre stoffene, fra Sewlovefabrics shop hos Etsy


Kul lampe fra Norway Says design, MHY lampen:) Den er visstnok inspirert av Lille My fra Mummidalen <3. Bilde fra FinnishDesignShop



Både jeg og mannen synes det hadde vært greit med koffert med 4 hjul. Det ser så praktisk ut å trille rundt. Særlig når det er USA tur og Spania tur i vente rett over nyåret. Fra Samsonite

Egentlig så burde jeg kun ønske meg lommepenger til USAturen i januar......men det er lov å drømme, hva jeg KUNNE ønsket meg:)

2 kommentarer:

  1. Det Fujikameraet er ganske så kult :D (jeg kjøpte det visst til meg selv rett etter Papirfesten *fins*). Ser ut som du har lagd deg ei fin ønskeliste.
    Takk for i går.
    TJ

    SvarSlett
  2. ergorapidoen står høyt på min liste også-sammen med alt det andre som gjør husarbeid morsomt:)
    ha en fin onsdag:)
    klem lisa

    SvarSlett