onsdag 15. april 2009

Belysning

Disse søte lampene fra Bolia ble våre før påske, og skal få flytte inn på kjøkkenet. Jeg har kjøpt 3 små til å ha over spisebordet, og 2 store til å ha hengende over øya.


Har også kjøpt en STOR sort lampe, med plisert stoff, til å ha i trappehullet. Den fant jeg på Ählens. Finner ikke bilde på siden deres, men legger ut bilde når den er montert.

Angret litt når jeg så en lampe jeg har siklet på lenge, på House of Oslo i går.

Den heter Scheisse, designet av Hans Bleken Rud. Sjekk Northern Lightning

Den koster så pass mye, at jeg føler jeg må bo inn huset litt først, før jeg ser om den passer:) Men den står definitivt HØØØØYT oppe på ønskelisten ja:)


Til lillegull sitt rom, så har jeg handlet en rislampe på Ählens


Jeg mangler enda lys til vårt soverom, loftstuen og badet nede.
Tips mottas med takk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar