fredag 27. februar 2009

Tips til fargevalg?


[Bilde fra DutchByDesign via Decor8]
Denne klokken var råkul! Lett å lage en slik en selv da:) Det får bli et prosjekt jeg fører opp på lista!
Jeg skal til å male en del av rommene i det nye huset i helgen. Stuen og kjøkkenet er ferdig tapetsert, så de skal males. Har gått for Eggehvit uten S ( er visst S'en som gjør den litt gul) så den passer perfekt til de ferdigmalte vinduene våre.
Jeg har malt vaskerommet i en mørk turkis farge, lik den som er på et bilde et par poster tilbake her, og jeg EEEEELSKER den!!!! seriøst!!
Soverommet skal males i Lys antikk, med en fondvegg i fargen Kajal. M sitt rom skal tapetseres med en kul tapet fra PIP Studio på en av de smale veggene, samt eggehvit på resten.
Scrapperommet mitt vet jeg ikke helt enda. Det burde kanskje hatt en kul, frisk farge. Men jeg står helt stille! Tips mottas med takk! Samt inspirasjonsbilder:)
Badet oppe er ferdig malt, i fargen Chi, og venter bare på å bli fliselagt. Det skal de visst begynne med i dag. Gleder meg! Skal ha 30x60 fliser på gulv og vegg, det blir spennende!
Badet nede er også ferdigmalt, i fargen Lys Antikk. Så det er litt beige, noe som passer fint til mørkegrå og lysebeige speppete fliser:)
skulle lagt ut farger da, men får ikke det helt til her jeg sitter.
Som sagt, trenger sårt tips til ymse:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar